راه های جستجوی موقعیت جغرافیایی در اینترنت کدامند؟ آیا شما با روش های مختلف جستجوی موقعیت جغرافیایی در اینترنت آشنایی دارید؟ شما کدام یک از راه ها را پیشنهاد می کنید؟ امروزه راه های جستجوی موقعیت جغرافیایی از اینترنت یکی از دغدغه های بسیاری از افراد به ویژه در مکان های ناشناخته و مسافرت ها تبدیل شده است و می توان گفت که نرم افزارهای مربوط به این موضوع از جمله نرم افزارهای بسیار پر استفاده هستند. که اکثر افراد آن ها را بر روی گوشی های خودشان نصب کرده اند. در این قسمت ما راه های جستجوی موقعیت مکانی از اینترنت را بررسی می کنیم.

 

مطالب مرتبط :

خرید کارت ویزیت

 

آشنایی با راه های جستجوی موقعیت جغرافیایی در اینترنت

امروزه راه های جستجوی موقعیت جغرافیایی در اینترنت متنوع و مختلف هستند، اما جامع ترین آن که جنبه جهانی دارد، گوگل بیزینس است که متاسفانه ما به علت تحریم ها از این نرم‌ افزار جهانی محروم هستیم و نمی توانیم از آن استفاده کنیم. اما در عوض چند نرم افزار پرکاربرد دیگر را می توانید برای گوشی های خود نصب کرده و توسط آن موقعیت مکانی مورد نظرتان را در اینترنت جستجو کنید. به برکت ظهور همین نرم افزارهای پیشرفته است که امروزه افراد ترجیح می‌ دهند از آن ها به جای پرسیدن آدرس از دیگر افراد استفاده کنند. تمامی این نرم افزارها به راحتی قابل نصب بر روی انواع گوشی ها هستند، در نتیجه به راحتی می توان از آن ها استفاده کرد. برای استفاده نیز تنها باید به اینترنت دسترسی داشته باشید و نحوه کار کردن با آن ها را بلد باشید. نرم افزارهای در دسترس که امروزه همه ما می توانیم از آن ها استفاده کنیم عبارت هستند از:

  1. نشان
  2. بلد
  3. ویز
  4. گوگل مپ
  5. و غیره

برخی از راه های جستجوی موقعیت جغرافیایی در اینترنت

بعضی از این روش ها و نرم افزارها عبارت هستند از:

  1. نشان

نشان یکی از نرم افزارهای موقعیت یاب شناخته شده و البته پرکاربرد است که اکثر ما ایرانی‌ ها با آن آشنایی داریم. این نرم افزار پرکاربرد قابل نصب کردن در روی انواع گوشی های اندروید می باشد و نحوه استفاده کردن از آن نیز بسیار آسان است و می توانید در موقعیت های مختلف مانند مسافرت ها از موقعیت یاب نشان استفاده کنید.

  1. بلد

یکی دیگر از راه های جستجوی موقعیت جغرافیایی در اینترنت نرم افزار بلد است. این نرم افزار نیز کارایی مانند نرم افزار نشان دارد و از آن می توانید در تمامی موقعیت ها استفاده کنید. نرم افزار بلد مانند دیگر نرم افزارهای موقعیت یاب یک راهنمای کامل و جامع جهت استفاده در مکان های ناشناخته و مسافرت ها محسوب می شود.

  1. ویز

نرم افزار ویز نیز مانند هر دو نرم افزار بلد و نشان راهنمای کامل جهت پیدا کردن مسیرهای ناشناخته می باشد که از آن نیز می‌ توانید در هر مکانی به راحتی استفاده کنید. تنها کافیست که برای استفاده کردن از این نرم افزارها به اینترنت دسترسی داشته باشید.

  1. گوگل مپ

شاید بتوان جامع ترین و کاملترین نرم افزار و راه های جستجوی موقعیت جغرافیایی در اینترنت را نرم افزار گوگل مپ دانست. این نرم افزار جامع و کامل را بیش تر ما می شناسیم و شاید بتوان آن را جایگزینی برای گوگل بیزینس دانست که ما امکان استفاده کردن از آن را نداریم. بنابراین اگر به دنبال یک نرم افزار با کارایی بالا و قابلیت استفاده کردن در مکان های مختلف و جامع را دارید گوگل مپ را فراموش نکنید.

راه های جستجوی موقعیت جغرافیایی در اینترنت

سخن پایانی

در این قسمت ما به بررسی روش های جستجوی موقعیت جغرافیایی در اینترنت پرداختیم و چند نمونه از آن ها مانند نشان، گوگل مپ، بلد، ویز و غیره را معرفی کردیم و گفتیم که هر کدام از این نرم افزارها می توانند جهت پیدا کردن موقعیت های جغرافیایی مختلف در اینترنت به شما کمک کند و همه آن ها قابل نصب کردن برای موبایل های اندروید هستند. اگر اطلاعات این مقاله برای شما مفید بوده است و تمایل دارید اطلاعات بیش تری در این خصوص به دست بیاورید، سایت دی جی ویزیت را فراموش نکنید. سایت دی جی ویزیت شما را با ثبت لوکیشن در اینترنت، روش های جستجوی موقعیت جغرافیایی در اینترنت، نحوه استفاده کردن از آن ها و غیره آشنا می کند.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *