نحوه ثبت مکان در وب سایت ها

آیا با نحوه ثبت مکان در وب سایت ها آشنایی دارید؟ آیا می دانید چگونه می توانید موقعیت مکانی خودتان را با روش های نوین بر روی وب سایت ها ثبت کنید؟ شما چه شیوه هایی را پیشنهاد می کنید؟ نحوه ثبت مکان در وب سایتها امروزه به یک امر مهم تبدیل شده است که افراد زیادی از آن جهت ثبت کردن موقعیت شغلی، شرکت و یا کسب و کارشان استفاده می کنند. به همین دلیل است که اهمیت زیادی پیدا کرده است. در این قسمت به نحوه ثبت مکان در وب سایتها می پردازیم.

 

مطالب مرتبط :

تبلیغات موثر در کسب و کار

 

نحوه ثبت مکان در وب سایت ها

نحوه ثبت مکان در وبسایت ها این امکان را برای کاربران فراهم کرده است تا به طور کاملا رایگان و بدون داشتن هیچ گونه سایتی بتوانند اطلاعات موثر و مفیدی از شرکت یا کسب و کار خودشان را در صفحه نخست گوگل برای همه کاربران به نمایش در بیاورند. گوگل جهت توسعه دادن به کسب و کار های متفاوت در سراسر جهان امکانات و ابزارهای قابل توجهی را برای کاربران ایجاد کرده است.

مراحل ثبت مکان در وب سایت ها

مراحل ثبت کردن مکان در وب سایت ها به شرح زیر می باشد:

  1. گام نخست

ابتدا باید اکانت گوگل را در داخل سایت مورد نظر را وارد کنید. اگر اکانت جیمیل ندارید حتما یک اکانت جیمیل نیز باید بسازید.

  1. گام دوم

در مرحله دوم صفحه برای شما باز می‌ شود که از داخل این صفحه باید نوار سمت چپ آن را باز کنید و زبان فارسی را در ابتدا انتخاب کنید. البته ثبت اطلاعات با زبان انگلیسی نیز مشکلی ندارد، اما باید با آن تسلط کافی داشته باشید. پس از آن که نقشه به طور کامل برای شما نمایش داده شد در آن جا باید به جستجوی آدرس شهر، خیابان، محل کسب و کار یا شرکت خودتان بپردازید.

  1. گام سوم

پس از آن که محل دقیق مورد نظرتان را پیدا کردید، گوگل برخی موارد پیشنهادی را نیز برای شما نمایش می دهد.

  1. گام چهارم

در کنار عبارتی که برای جستجو تایپ کرده بودید یک منوی کشویی وجود دارد که باید بر روی آن کلیک کنید، سپس از منویی که باز می شود گزینه انتهایی آن یعنی افزودن مکان جا افتاده را از بین گزینه ها انتخاب کنید.

  1. گام پنجم

صفحه دیگری برای شما به نمایش درمی آید که نشان دهنده مکان جغرافیایی انتخاب شده شما می باشد. این صفحه را تایید می کنید.

  1. گام ششم

صفحه جدیدی برای شما باز می شود که باید در این قسمت نام مکان انتخابی خودتان را وارد کنید. در این مرحله هم چنین می‌ توانید به صورت دسته بندی شده اطلاعاتی را که لازم است وارد کنید، مثلاً نام کسب و کارتان، آدرس، شماره تماس و دیگر اطلاعات را در این صفحه تکمیل می کنید، سپس صفحه را تایید می کنید.

  1. گام هفتم

در این مرحله به اطلاعات دقیق تر پرداخته می شود، مثلاً شما شماره تماس، ساعت های فعالیت خودتان، آدرس وب سایت و تصاویر مرتبط با کسب و کارتان را وارد می کنید. روی صفحه نواری با نام بازشو وجود دارد باید بر روی آن نوار کلیک کنید که تصویر دیگری برای شما به نمایش درمی آید. این تصویر را نیز باید مجدد تایید کنید. دقت داشته باشید که حتما ساعت شروع و اتمام فعالیت های مربوط به کار خودتان را در وب سایت وارد کنید. این قسمت به وسیله ربات گوگل به طور دقیق تکمیل شود. جهت پیشگیری کردن از خطاهای احتمالی بهتر است ساعت ها و روزها را به صورت دستی تایپ کنید.

نتیجه گیری

در این قسمت ما به بررسی کردن روش های ثبت مکان در وب سایت ها پرداختیم و نکاتی مهمی را مرحله به مرحله جهت این کار برای شما عنوان کردیم. اگر می خواهید بیش تر با این روش ها آشنایی پیدا کنید و اطلاعات بیش تری در خصوص روش های ثبت مکان ها در وب سایت ها به دست بیاورید، سایت دی جی ویزیت می تواند به شما کمک کند. چون امروزه روش های متفاوتی جهت ثبت کردن مکان در وب سایت ها وجود دارد که از آن جمله می‌ توان به گوگل بیزینس اشاره کرد. اما متاسفانه برخی از این گزینه ها به علت تحریم ها قابل اجرا در کشورمان نمی باشند و به جای آن می توان گوگل مپ را جایگزین کرد.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *