خرید کارت ویزیت

اقتصاد

۴ اردیبهشت ۱۴۰۲

خرید کارت ویزیت

امروزه استفاده از تبلیغات یکی از راه های معرفی کسب و کار به افراد جامعه می باشد. یکی از این روش های تبلیغاتی استفاده از کارت ویزیت است که به دلایل گوناگون قابلیت بسیار زیادی در جذب مشتری دارد. در مقاله پیش رو ضمن معرفی مختصر کارت ویزیت به عنوان یک کار تبلیغاتی در مورد خرید کارت ویزیت توضیحات بیشتری خواهیم داد.

 

مطالب مرتبط:

تبلیغات موثر در کسب و کار

کارت ویزیت اینترنتی

برنامه کارت ویزیت ساز

 

کارت ویزیت چیست؟

ساده ترین تعریفی که از کارت ویزیت می توان ارائه داد عبارت است از کارتی در ابعاد کوچک به صورت مربع، مستطیل و به هرشکل هندسی دیگر که معمولا از جنس کاغذ به همراه دیگر مواد بوده و اطلاعاتی مربوط به شغل، کالا و دیگر موارد مورد درخواست سفارش دهنده در آن قید می گردد. اطلاعات قید شده در کارت ویزیت دلخواه بوده و می تواند شامل پیام های غیر تجاری نیز باشد. خرید کارت ویزیت در مدل های مختلف است که بسته به نوع آن قیمت های متفاوتی هم دارد.

انواع کارت ویزیت

کارت ویزیت انواع و اقسام بسیار گسترده ای دارد. اما اگر بخواهیم بصورت کلی بگوییم کارت ویزیت بر اساس جنس کارت، نوع چاپ و پوشش

طرح و قالب طبقه بندی می گردد. کارت ویزیت با جنس های کاغذ، کتان، پی وی سی(PVC)، متالایز، ترنسپرنت و در نوع طرح برجسته، برش های ویژه و خاص، پرفراژ، پوشش UV و دیگر انواع تولید و عرضه می گردد که در زمینه تنوع از گوناگونی های زیادی بهره مند می باشد.

محتوای کارت ویزیت

اگر بخواهیم در مورد محتوای کارت ویزیت صحبتی کنیم بایستی گفت در کارت ویزیت می تواند عباراتی مانند موارد زیر بکار برده شود:

  • لوگو شرکت و یا مؤسسه
  • نام و سمت شخص
  • اطلاعات تماسی( شماره تلفن، سایت، صندوق پستی و دیگر موارد)
  • نقشه راهیابی
  • مهارت تخصصی
  • خلاقیت هایی که به کار طراحی مربوط می گردد‌.

خرید کارت ویزیت

اگر قصد خرید کارت ویزیت را دارید قبل از اینکه انتخابی انجام دهید بهتر است موارد زیر را سرلوحه خرید خود کنید تا بهترین ها را داشته باشید:

هدف از خرید کارت ویزیت اولین مرحله از هر خریدی بایستی تعیین هدف باشد. شما نیز اگر قصد خرید کارت ویزیت را دارید حتما از قبل بدانید چه نوع کارتی و با چه هدفی می خواهید‌. در این امر کارشناسان سایت دی جی ویزیت می توانند راهنمایی های لازم را نموده و کمک تان کنند تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

تصویر و جلوه بصری مناسب جهت کارت ویزیت

این را در نظر داشته باشید که یک تصویر می تواند ضمن حفظ زیبایی کار چند جمله را انجام دهد. بنابراین بهتر است تصویری زیبا مطابق با خواست خود را انتخاب کنید تا کارایی تبلیغاتی کارت ویزیت خود را افزایش دهید‌.

استفاده از دو سمت کارت ویزیت

یکی از ترفندهای که در امر تبلیغات بسیار کارآمد می باشد استفاده از حداکثر قابلت ها است. خیلی از افراد هنگام دریافت کارت ویزیت هر دو سمت آن را نگاه می کنند. بهتر است شما نیز از این فرصت استفاده نموده و هنگام خرید کارت ویزیت از هر دو سمت آن جهت انجام سفارش خود استفاده کنید.

ضخامت و کیفیت کارت ویزیت

بهتر است هنگام سفارش و خرید کارت ویزیت به کیفیت نوع کارت و ضخامت آن دقت کنید تا علاوه بر خودتان دریافت کننده کارت ویزیت نیز بتواند برای مدت بیشتری از آن در شرایط سخت تری استفاده نماید. معمولا کارت ویزیت را در کیف پول و یا کشو نگهداری کنند. بنابراین کیفیت خوب کارت ویزیت می تواند مدت دوام آن را بیشتر کند.

سخن آخر

سعی کنید برای خرید کارت ویزیت از سایت ها و مؤسسات معتبر خرید کنید. افتخار دی جی سایت این می باشد که با استفاده از مشاوران و کارشناسان خود ضمن راهنمایی های لازم شما را در انتخاب بهترین گزینه یاری کند‌.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *