روش های ثبت لوکیشن در اینترنت

روش های ثبت لوکیشن در اینترنت کدامند؟ آیا شما با این روش های ثبت لوکیشن آشنایی دارید؟ آیا می دانید به چه نحوی می توانیم لوکیشن خود را در اینترنت ثبت کنیم؟ امروزه روش های ثبت لوکیشن در اینترنت متنوع است و شما از چند طریق می توانید این کار را انجام دهید، چون همه ما می دانیم که در حال حاضر جهت پیدا کردن آدرس، افراد از فضای مجازی مانند گوگل مپ استفاده می کنند. در این قسمت ما به بررسی روش های ثبت لوکیشن در اینترنت می‌ پردازیم.

 

مطالب مرتبط :

کارت ویزیت اینترنتی

 

روش های ثبت لوکیشن در اینترنت

برای آشنایی با روش های ثبت لوکیشن در اینترنت باید بدانید که امروزه در هر نقطه ای از جهان کاربران این توانایی را دارند که در گوگل بیزینس یک صفحه اختصاصی برای کسب و کارهای خودشان به وجود بیاورند، اما متاسفانه وجود تحریم ها در این خصوص ما را با محدودیت مواجه کرده است. اما با وجود داشتن محدودیت ثبت صفحه اختصاصی در گوگل بیزینس همچنان امکان ثبت کردن لوکیشن در گوگل مپ برای کاربران ایرانی وجود دارد، یعنی کاربران می توانند مجموعه یا فروشگاه خودشان را به نقشه گوگل اضافه کرده تا دیگران بتوانند در صورت نیاز از آن استفاده کنند. با اضافه کردن موقعیت خودتان به مجموعه گوگل مپ موقعیت شما به عنوان یکی از نزدیک ترین کسب و کارها به کاربر مورد نظر نمایش داده خواهد شد که به آن نیاز دارد. در جستجو کردن های محلی در گوگل مپ وب سایت شما می تواند رتبه بهتر و بیش تری بگیرد و نام شما در گوگل مپ با اطلاعات اختصاصی برای مجموعه تان نمایش داده می شود.

مراحل ثبت لوکیشن در اینترنت

گفتیم که به علت تحریمات در حال حاضر تنها راه جهت ثبت مکان جغرافیایی ما گوگل مپ است که در این قسمت مراحل ثبت آن را برای شما مطرح می کنیم:

  1. مرحله اول

در ابتدا وارد سایت گوگل دات کام شده و سپس به اکانت جیمیل خود وارد شوید. اگر هم اکانت در جیمیل نداشته باشید، حتماً باید یک اکانت جیمیل بسازید.

  1. مرحله دوم

برای ثبت کردن موقعیت کسب و کار خودتان برنامه گوگل مپ را انتخاب کنید. چون طی ماه‌ های اخیر گوگل تغییرات زیادی پیدا کرده است، شاید لازم باشد شما زبان گوگل مپ را نیز به فارسی تغییر دهید، چون ثبت کردن آدرس به زبان انگلیسی در برخی از شهرهای ما در حال حاضر غیر فعال است. پس از آن که نقشه برای شما باز شد، در گوشه سمت چپ صفحه بخش جستجویی وجود دارد که در آن جا شهر و خیابان خودتان که محل کسب و کارتان در آن قسمت قرار دارد را وارد می کنید و دکمه جستجو را می زنید.

  1. مرحله سوم

مرحله دیگری برای شما باز می‌ شود که در آن جا دکمه منو را انتخاب می کنید تا منو برای شما باز شود، سپس در انتهای منو افزودن گزینه مکان جا افتاده را کلیک کنید.

  1. مرحله چهارم

در مرحله چهارم نیز باید بتوانید مکان دقیق شرکت خودتان را برای نقش زوم کرده و سپس بر روی مکان نمای قرمز نیز کلیک کرده و آن را جا به جا کنید. به این ترتیب مکان دقیق کسب و کار شما مشخص می شود.

  1. مرحله پنجم

در مرحله پنجم اطلاعاتی مانند نام شرکت، نام کسب و کار و اطلاعات خودتان را می توانید وارد کنید. شماره تماس و دسته بندی کردن کسب و کار در این مرحله انجام می شود. توجه داشته باشید که این مراحل را مرتب و با دقت زیادی انجام دهید تا مجبور نباشد یک بار دیگر آن ها را ویرایش کنید.

 

سخن پایانی

در این مقاله ما موضوع روش های ثبت لوکیشن در اینترنت را بررسی کردیم و گفتیم که با وجود این که راه های مختلف و متنوعی مانند گوگل بیزینس جهت ثبت لوکیشن وجود دارد اما به علت تحریم‌ها ما نمی توانید چنین کار را انجام دهیم. موارد جایگزین برای گوگل را می توان گوگل مپ عنوان کرد که مزایای زیادی دارد و هم چنین مراحل آن را در این قسمت مطرح کردیم. جهت اطلاعات بیش تر می توانید به سایت دی جی ویزیت مراجعه کنید و با مراحل مختلف ثبت کردن لوکیشن در گوگل مپ آشنایی بیش تری پیدا کنید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *