برنامه کارت ویزیت ساز

برنامه کارت ویزیت ساز

همانطور که می‌دانید، مراجعه کنندگان و مشتری ها با مشاهده کارت ویزیت شما، اطلاعات زیادی در مورد محصول و کسب و کارتان به دست خواهند آورد. لذا طراحی و ساخت یک کارت ویزیت ایده آل برای تبلیغات، بسیار حائز اهمیت است. امروزه در بسیاری از کشور های توسعه یافته، برای تهیه کارت ویزیت برنامه هایی طراحی و ساخته شده است که اصطلاحا به آن ها برنامه کارت ویزیت ساز می گویند.

این برنامه ها دارای اطلاعات گرافیکی مخصوصی هستند، که به کمک آن ها به طراحی و تولید کارت های ویزیتی متنوع با ابعاد گوناگون می‌پردازند. از جمله ویژگی های برنامه ساخت کارت ویزیت می‌توان به استفاده آسان از آنها در گوشی های موبایل هوشمند، وجود امکانات گسترده برای طراحی کارت، و از همه مهمتر دسترسی راحت و هر چه سریعتر آن نام برد. در این مقاله می‌خواهیم شما را با ماهیت کارت ویزیت، برنامه کارت ویزیت سازو استفاده موثر از آن برای تبلیغ کسب و کار و جذب مشتری آشنا کنیم.

 

کارت ویزیت دیجیتال چیست؟

کارت هایی که با استفاده از آن میتوانیم اطلاعاتی مثل؛ آیدی یا اطلاعات مرتبط با صفحات اجتماعی در فضای مجازی، شماره تماس، موقعیت مکانی و لوکیشن و حتی اطلاعات بانکی را با دیگران به اشتراک گذاشت، کارت ویزیت دیجیتالی نام دارد. استفاده از کارت های ویزیتی دیجیتال، نه تنها برای پیشرفت در کسب و کار، جذب مشتری و پیشرفت در تکنولوژی، مفید واقع شده؛ بلکه باعث کاهش قطع درختان و حفظ محیط زیست و جلوگیری از تولید  ،کارت ویزیت کاغذی گردیده است.

جالب است بدانید، کارت ویزیت از امنیت ویژه ای برخوردار است و شما در راجع با انتقال اطلاعات دچار اضطراب و نگرانی نخواهید شد. ناگفته نماند که با استفاده از کارت های ویزیت دیجیتالی ارتباط تان با مشتری ها افزایش می‌یابد و دسترسی آنها به کسب و کار شما، از طریق ثبت لوکیشن در اینترنت راحت تر خواهد شد. محتوای موجود در کارت های ویزیت با توجه به مهارت و خلاقیت هر فرد متفاوت خواهد بود. لذا می‌توان از آرم و لوگوی شرکت و کسب و کار خود، استفاده کرده و بیشتر دیده شوید‌. درج آدرس و شماره تماس روی کارت ویزیت نیز، امکان ملاقات حضوری با مشتریان را فراهم، و اعتبار تجاری شما را چندین برابر افزایش می‌دهد.

 

چرا از کارت ویزیت استفاده کنیم؟!

متاسفانه هنوز افراد زیادی در پیرامون ما حضور دارند که در مورد کارت ویزیت، اطلاعات چندانی ندارند، و برخی دیگر استفاده از کارت ویزیت را اقدامی قدیمی و بی فایده تلقی می‌کنند. همانطور که می‌دانید استفاده از کارت ویزیت در تبلیغ با توجه به کم هزینه بودن تبلیغات، برای جذب مشتری و افزایش موفقیت مالی بسیار کارآمد است. با ارائه کارت ویزیت به دیگران به آنها قدرت مشاهده و تصمیم گیری صحیح تر و بهتر می‌دهیم. برای صاحبان مشاغل و افرادی که به دنبال تبلیغات با هزینه کم هستند، کارت ویزیت یک انتخاب درست و اثر بخش است. لذا اکثر کارفرمایان به دنبال خرید یا نصب، نرم افزار هایی هستند، که بتوانند خودشان کارت ویزیت بسازند و با بهره گیری از آن، کارت ویزیت مورد نظرشان را طراحی و ارائه کنند.

 

برنامه کارت ویزیت ساز

طراحی کارت ویزیت یک کار مهم و هوشمندانه در زمینه معرفی کسب و کار است. ملاقات با افراد مختلف با کسب و کار های گوناگون، مسلما شما را با کارت های ویزیتی بی‌شماری مواجه ساخته است. شما با بررسی  آن کارت های ویزیت، اطلاعات زیادی از محصولات و خدمات آنها به دست آورده‌اید. امروزه از کارت ویزیت به عنوان بلیط، برچسب و… استفاده می‌کنند، و با این اقدام علاوه بر بازاریابی، تبلیغات خود را نیز ارائه می‌‌دهند.

با استفاده از برنامه کارت ویزیت ساز، می‌توان با بهره گیری از دانش و مهارت خاص، تعداد نامحدودی کارت ویزیت طراحی و اطلاعات مورد نظر را روی آنها درج نمود. کارت ویزیت به دو صورت: کاغذی و دیجیتالی در بازار موجود می‌باشد. برای تهیه کارت های ویزیتی دیجیتالی، می‌توانیم نرم افزار های مرتبط را دانلود، و با استفاده از آن کارت ویزیت بسازیم. چنانچه تمایل به داشتن کارت ویزیت حرفه ای دارید ولی توانایی طراحی آن را ندارید، می‌توانید به دیجی ویزیت مراجعه کرده و کارت ویزیت دلخواه خود را تحویل بگیرید.

 

جمع بندی

طبق اطلاعات آماری، استفاده از کارت ویزیت در کلان شهرها رواج بیشتری دارد. شما می‌توانید با ثبت کارت ویزیت خود در تهران یا اصفهان؛ از امکانات ویژه ی کارت های ویزیتی اینترنی برخوردار شوید. برای تولید کارت ویزیت در موبایل یا کامپیوتر علاوه بر نصب برنامه کارت ویزیت ساز، کسب و کار خود را به در دید عموم به نمایش بگذارید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *