راهنمایی ثبت مکان در سیستم های آنلاین و گوگل مپ

آیا با راهنمای ثبت مکان در سیستم های آنلاین و گوگل مپ آشنایی دارید؟ آیا می دانید چگونه این کار را باید انجام دهید؟ آیا با مراحل ثبت مکان در گوگل مپ آشنایی دارید؟ راهنمای ثبت مکان در گوگل مپ شامل نکات و مراحلی می باشد که طی آن کاربر به راحتی می‌ تواند موقعیت مکانی کسب و کار یا شرکت خودش را در سیستم های آنلاین و گوگل مپ ثبت کند. ما در این قسمت به راهنمای ثبت مکان در سیستم های آنلاین می‌ پردازیم.

 

مطالب مرتبط :

برنامه کارت ویزیت ساز

 

راهنمایی ثبت مکان در سیستم های آنلاین و گوگل مپ

راهنمای ثبت مکان در سیستم های آنلاین و گوگل مپ مراحلی دارد که شما باید این مراحل را به ترتیب پشت سر بگذارید تا بتوانید آدرس فعالیت یا کسب و کار خودتان را به راحتی در این نرم افزار ثبت کنید. به این ترتیب به راحتی می توانید کسب و کار خودتان را تبلیغ کرده و کاربران محلی به راحتی با آن دسترسی داشته باشند. جهت آشنایی با راهنمای ثبت مکان در سیستم های آنلاین و گوگل مپ باید مراحل زیر را پشت سر بگذارید:

  1. مرحله اول

در مرحله نخست شما باید با گوشی و یا از وسیله دسکتاپ وارد سایت گوگل شوید، پس از آن که وارد شدید، در صفحه نخست زبان خودتان را انتخاب می کنید. فرقی نمی کند زبان فارسی باشد یا انگلیسی، تنها باید برای زبان انگلیسی تسلط کافی برای مراحل مختلف را داشته باشید.

  1. مرحله دوم

در همان صفحه در قسمت سرچ گوگل مپ نام مکان کسب و کار مورد نظر خودتان را وارد می کنید. وقتی کلیک کنید وارد مرحله بعدی می شوید.

  1. مرحله سوم

در مرحله سوم شما باید اطلاعات دقیق تر از محل کسب و کارتان مانند نام شهر، نام خیابان، نام کسب و کار و محل مورد نظر را به درستی وارد کنید. در این قسمت در سمت چپ یک منوی کشویی وجود دارد، از این منو گزینه آخر آن را با عنوان افزودن مکان به گوگل مپ انتخاب می شود. فعال شدن این گزینه جهت محل هایی می باشد که قبلا در گوگل ثبت نشده اند.

  1. مرحله چهارم

پس از وارد شدن به صفحه بعدی در این جا باید نام محل دقیق خودتان را وارد کنید و بر روی گزینه Add category کلیک کنید‌. این صفحه برای شما باز خواهد شد که در آن جا می توانید از بین انواع کسب و کارها کسب و کار و فعالیت خودتان را انتخاب کنید.

  1. مرحله پنجم

در این مرحله آدرس خودتان را وارد می کنید. بهترین است برای این کار نشانگر قرمز را بر روی صفحه جا به جا کنید تا بتوانید محل دقیق کسب و کارتان را پیدا کنید.

  1. مرحله ششم

در این مرحله نیز محل مورد نظرتان را که ممکن است پیش تر در گوگل توسط افراد دیگر ثبت شده باشد، تغییر می دهید. اگر برای اولین بار نام مکان شما ثبت شده است این گزینه باید خالی بماند.

  1. مرحله هفتم

این مرحله آخرین مرحله از ثبت اطلاعات در گوگل مپ است که کسب و کار خودتان و اطلاعاتی مانند ساعت، مراجعه آدرس وب سایت، شماره تماس و غیره را وارد کنید. حتی می توانید در قسمت زمان ساعت دقیق شروع و پایان کارتان را وارد کنید و پس از آن جهت ثبت کردن اطلاعات گزینه سند را بزنید. این جا شما توانسته اید اطلاعات مکان کاری خودتان را در گوگل مپ وارد کنید تا همه کاربران محلی به راحتی بتوانند محل کسب و کار شما را بر روی گوگل مپ جستجو کرده و آدرس شما را پیدا کنند.

سخن پایانی

در این قسمت ما موضوع راهنمای ثبت مکان در سیستم های آنلاین و گوگل مپ را مورد بررسی قرار دادیم که یکی از بهترین راه ها جهت ثبت کردن آدرس می باشد. مراحل مختلف آن را نیز برای شما مطرح کردیم. اگر توانستید از این مطالب استفاده کافی را ببرید، جهت تکمیل کردن اطلاعات خودتان نیز می توانید به سایت دی جی ویزیت مراجعه کنید. دی جی ویزیت شما را با موضوع راهنمای ثبت مکان در گوگل مپ و هم چنین ثبت لوکیشن در اینترنت، تبلیغات موثر در کسب و کار و غیره آشنا خواهد کرد.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *