با توجه به پیشرفت تکنولوژی خصوصا در زمینه دیجیتال اطلاع رسانی نیز از این قافله عقب نیافتاده و شاهد هستیم که در این زمینه تحولات زیادی رخ داده است. با اختراع و روی کار آمدن اینترنت اطلاع رسانی نیز در تحولی دیگر دچار پیشرفت سریع در همه زمینه ها گردید. تبلیغات نیز جزئی از این فرایند تغییر و تحول بوده و هست. در مقاله پیش رو در مورد تبلیغات در فضای مجازی و برنامه کارت ویزیت ساز توضیحاتی خواهیم داد.

تبلیغات در فضای مجازی

امروزه فعالیت تبلیغاتی در فضای مجازی پیشرفت نموده و دچار تحول و دگرگونی گردیده است. کمتر کسی فکرش را می کرد تا این حد پیشرفت کند. به گونه ای که تقریبا می توان گفت تبلیغات به شیوه سنتی را به کنار زده است. با وجود اینترنت بستری فراهم گردیده که با کمک اپلیکیشن های مختلف هر زمان و هر جا که مایل باشیم می توانیم به راحتی هر نوع اطلاع رسانی و تبلیغات در هر زمینه ای را ببینیم. هر صاحب شغلی هرچند کوچک با کمترین هزینه می تواند با استفاده از اینترنت بهترین و وسیع ترین نوع تبلیغات را انجام دهد. همین امر نیز سبب گردیده تا گرایش به فضای مجازی برای تبلیغات بیشتر شود. یکی از این روش تبلیغاتی استفاده از کارت ویزیت می باشد. در ادامه در مورد کارت ویزیت، تعریف آن و برنامه کارت ویزیت ساز توضیحاتی خواهیم داد.

تعریف کارت ویزیت

کارت ویزیت را می توان کوچکترین بنر و ابزار تبلیغاتی دانست. از قدیمی ترین نوع این کارت ها می توان به نمونه هایی اشاره نمود که در قرن گذشته میلادی به عنوان کارت دعوت هایی در مجالس اشرافی استفاده می گردید. اما امروزه به عنوان یک شیوه تبلیغاتی استفاده می گردد که به عنوان هدف تبلیغات تجاری، معرفی شخصی و خدماتی استفاده می گردد. امروزه کارت ویزیت در دو نوع کاغذی و مجازی یا دیجیتال عرضه می گردد. نوع کاغذی یا سنتی نوع رایج بازار می باشد که هر چند به کارت ویزیت کاغذی معروف می باشد اما در نوع پلاستیک، چوب و پی وی سی نیز تولید و عرضه می گردد. اما نوع دیجیتال کارت ویزیت ماهیت مادی نداشته و بصورت بنر تبلیغی در فضای مجازی  مورد استفاده قرار می گیرد. در ادامه اما گزینه جذاب تری یعنی برنامه کارت ویزیت ساز را بررسی می کنیم.

کارت ویزیت الکترونیکی

هر نوع بنر تبلیغاتی که به روش متنی کوتاه و به صورت الکترونیکی در دستگاه هایی مانند موبایل، رایانه  ایمیل و دیگر موارد استفاده می گردد به نام کارت ویزیت الکترونیک یا دیجیتال شناخته می شود. کارت ویزیت دیجیتال (الکترونیکی) نیز دو نوع دارد که عبارتند از:

نوع CRM یا پیامکی که از سوی مخابرات در اختیار متقاضیان قرار می گیرد. در این نوع کارت ویزیت کد اختصاصی کسب و کار فرد متقاضی در سامانه پیامکی مخابرات وارد و به تعدادی که فرد متقاضی در خواست کرده باشد و در محدوده معینی برطبق توافق منتشر خواهد گردید. این نوع تبلیغ کارت ویزیتی می تواند در چند مرحله و در چند ناحیه  توزیع گردد.

نوع سیستمUSSD

در این نوع کارت ویزیت تبلیغی دیحیتال ‌ یک پنل اختصاصی در قالب کد و سرشماره *  کد (عدد) # گنجانده می شود. در این نوع کارت ویزیت کافیست مشتریان کد مخصوص کسب و کار را از این طریق وارد نموده و اطلاعات مورد نیاز را دریافت نماید.

برنامه کارت ویزیت ساز

برای ساخت کارت ویزیت برنامه های گوناگونی وجود دارد که معمولا به صورت اپلیکیشن ها و برنامه های نرم افزاری مختلف وجود دارد که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند. در ادامه به معرفی برخی از این نرم افزار ها خواهیم پرداخت.

برنامه کارت ویزیت ساز (AMS business card maker)

این نرم افزار ویژه سیتم عامل اندروید می باشد که امکان طراحی و ساخت انواع کارت ویزیت تجاری تبلیغاتی را برای کاربران خود فراهم می کند. در این نرم افزار می توان از صدها قالب حرفه ای استفاده نمود که دست شما را برای انتخاب بهترین کارت ویزیت باز خواهد گذاشت و می توانید در کمتر از چند دقیقه آن را طراحی نمایید.

برنامه کارت ویزیت ساز

نرم افزار(Easy to use business card maker)

این برنامه کارت ویزیت ساز اندرویدی نیز به استفاده کنندگان این امکان را می دهد تا از میان طرح های مختلف ارائه شده بهترین را انتخاب نماید. ضمنا امکان تغییر رنگ کارت مورد نظر خود و تغییر در محل نوشته های کارت و لوگوی انتخابی شما نیز وجود دارد.

برنامه کارت ویزیت ساز

نرم افزار(Designmantic business card marker)

این نرم افزار را می توان یکی از حرفه ای ترین و قدرتمندترین نرم افزارهای ویژه کارت ویزیت دانست که امکان طراحی کارت ویزیت را بصورت حرفه ای برای شما فراهم خواهد نمود. این برنامه امکان استفاده از قالب های مختلف و متنوع با امکان تغییرات در پس زمینه، رنگ و متن را فراهم خواهد نمود.

برنامه کارت ویزیت ساز

سخن آخر

در این نوشته ما به بررسی برنامه کارت ویزیت ساز پرداختیم. برنامه های کارت ویزیت ساز متعددی وجود دارند که هر کدام دارای ویژگی های خاص خود می باشند و بصورت مداوم برنامه های جدید وبروزی نیز تولید و عرضه می گردد. اگر قصد استفاده از این برنامه ها را دارید می توانید با تحقیق و گشتی در اینترنت بهترین برنامه ها را برای استفاده خود انتخاب نمایید. در این زمینه تحقیق و بروز بودن می تواند کمک شایانی به شما بکند.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *