تبلیغات موثر در فضای مجازی

تبلیغات موثر در فضای مجازی

هزینه ی هنگفت تبلیغات، همیشه موجب درگیری فکری و دغدغه، برای صاحبان مشاغل، مخصوصا کسب و‌کارهای کوچک، بوده است. از آنجایی که, هر کسب و کار برای بیشتر دیده شدن و پیشرفت، نیازبه تبلیغ دارد؛ از این رو بازار تبلیغات همیشه داغ و‌ پر رونق است. ولی برنده ی این رقابت، تنها کسانی هستند که، با کمترین هزینه بیشترین بازدهی را از آن خود می‌کنند. تبلیغ وسیله ای قدرتمند، برای معرفی کسب و کار ما است. نحوه ارائه تبلیغات، بسیار متنوع و متفاوت است. جالب است بدانید، تبلیغات صرفا برای معرفی کسب و کارهای گوناگون نیست. بلکه بسیاری از ارگان های دولتی، سیاسی و اداری برای انتقال پیام خود و بیان‌ اطلاعات و جزئیات از آن استفاده خواهند کرد. اصلی ترین فایده تبلیغات، جذب مشتری است. تبلیغ موثر در کسب و کار، باعث می‌شود تا مشتری از اطلاعاتی نظیر: ویژگی ها، مشخصات و قیمت محصول مطلع شود، و دچار سردرگمی نشود. در این مقاله سعی بر این داریم، تا چند مورد از راه های تبلیغات کم هزینه، تبلیغات موثر در فروش، تبلیغات موثر برای جذب مشتری و تبلیغات موثر در فضای مجازی را به شما آموزش دهیم.پس با ما همراه باشید…

 

تبلیغات موثر در فضای مجازی:

فعالیت در شبکه های اجتماعی، یکی از راه های تبلیغات کم هزینه محسوب می‌شود. شما باید سعی کنید، با ایجاد محتوای جذاب و فشرده مخاطبان خود را به چالش بکشید، و آن ها را وادار به تفکر، تخیل، مقایسه و‌در نهایت خرید کنید. اینستاگرام یکی از شبکه های اجتماعی قدرتمند، برای استفاده از تبلیغات کم هزینه است. ‌کافی است با ایجاد لایو های اینستاگرام، به توضیح و بررسی محصول مورد نظر بپردازید، و با بیان ویژگی ها و استفاده از مهارت خود، تعاملات را به معاملات تبدیل کنید. هر چه تعداد بازدید کنندگان از لایو بیشتر شود، احتمال تأثیر گذاری نیز بیشتر است. با گذشت زمان، بازدید کنندگان به مشتری واقعی تبدیل خواهند شد. پیشنهاد سازنده دیگر، برای تبلیغات موثر در فضای مجازی، برگزاری چالش و یا مسابقه است. در طی این فرآیند، رقابت ایجاد شده منجر به جذب مشتری و پیشرفت در کسب و کار خواهد شد‌.

 

تبلیغات موثر در فروش:

اگر قرار باشد، از طریق تبلیغ، فروش خود را بیشتر کنید؛ باید از مسیر درست آن وارد عمل شوید. انواع تبلیغات به دو صورت: آنلاین و آفلاین، صورت می‌پذیرد. برای فروش محصول ابتدا باید، خریدار را بشناسیم، نیازهای او رادر نظر بگیریم و با توجه به بودجه وی، روش تبلیغات را انتخاب کنیم. سپس میتوانیم از یک واسطه نیز کمک بگیریم. واسطه ها باعث افزایش دسترسی به محصولات می‌شوند. آیا می‌دانستید افراد به تبلیغات آفلاین اعتماد بیشتری دارند‌؟! بله_ تبلیغات آفلاین نیز می‌تواند تاثیر بسزایی در فروش محصولات داشته باشد. برای مثال: تبلیغات چاپی، تحت عنوان بروشور یا تراکت، بسیار کم هزینه و مقرون به صرفه است. به شرط آنکه؛ زمان پخش تبلیغات ومکان هدف را، به درستی انتخاب کنید.

 

کارت ویزیت دیجیتال:

آیا تا بحال چیزی درباره ی، کارت ویزیت دیجیتال شنیده اید؟!

کارت ویزیت دیجیتال، یکی از راه های تبلیغات موثر در فروش و همینطور، تبلیغات موثر برای جذب مشتری می‌باشد. کارت ویزیت دیجیتال، جایگزین هوشمندانه ای برای کارت ویزیت کاغذی است. با این تفاوت که؛ با استفاده از این کارت با مخاطبین، بیشتر در ارتباط خواهیم بود. برخلاف کارت ویزیت کاغذی، برای تمامی مشاغل می‌توان از کارت ویزیت دیجیتالی استفاده کرد. همچنین جلوگیری از قطع درختان، و سرعت بیشتر در ارتباط گیری، از عوامل دیگر برتری کارت ویزیت دیجیتال، نسبت به نمونه کاغذی است. کارت ویزیت دیجیتال یا مجازی شامل: دو زیر مجموعه( کارت ویزیت ussd وکارت ویزیت پیامکی می‌باشد). کارت ویزیت پیامکی، بسیار کاربردی تر از ussd  بوده، لذا برای استفاده از آن لازم است؛ ابتدا ثبت نام کرده و بعد از خرید سیمکارت، اطلاعات مرتبط را وارد نمایید. به این صورت شما می‌توانید بدون هیچ محدودیتی، تعیین کنید که؛ مخاطب شما چه عدد یا کلمه ای را دریافت کند. کارت ویزیت ussd  به شکل( *عدد یا کلمه #) قابل استفاده می‌باشد. برای دریافت و استفاده از ussd  باید به اپراتور های مخابراتی مراجعه کرد. نکته حائز اهمیت در مورد کارت های ویزیت دیجیتالی، ارائه تبلیغات با هزینه کم است. در نتیجه هم به تبلیغ موثر برای جذب مشتری کمک کرده و هم، با صرف هزینه کم، متحمل خسارت نخواهید شد. پس با استفاده از کارت ویزیت دیجیتالی علاوه بر صرفه جویی در هزینه ها، از زمان نیز استفاده بهینه داشته باشید.

(قیمت کارت های ویزیت دیجیتالی، نسبت به اندازه و طراحی متنوعی که دارند، متفاوت خواهند بود.)

 

نتیجه گیری:

در صورتی که در کسب و کار خود دچار مشکل هستید، و هیچ ایده و تبلیغات موثری برای جذب مشتری و پیشرفت در کسب و کارتان ندارید، میتوانید با صرف هزینه اندک و ایجاد تبلیغات موثر هم در فضای مجازی و هم از طریق کارت ویزیت دیجیتالی، به کسب و کار خود رونق ببخشید. برای این کار به ما در ویجی ویزیت مراجعه کنید و حرفع‌ ای به نظر برسید.

 

 

 

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *