بهترین روش ها برای ثبت آدرس در صفحات وب

بهترین روش ها برای ثبت آدرس در صفحات وب کدامند؟ شما کدام روش و راه را پیشنهاد می کنید؟ آیا با این روش های ثبت کردن آدرس در صفحات وب آشنایی دارید؟ بهترین روش ها برای ثبت آدرس در صفحات وب شامل روش هایی می شود که عموم کاربران به آن دسترسی آسان دارند و به راحتی می توانند ثبت آدرس را انجام دهند. ما در این قسمت به بررسی بهترین روش ها برای ثبت آدرس در صفحات وب می پردازیم.

 

مطالب مرتبط :

تبلیغات موثر برای جذب مشتری

 

بهترین روش ها برای ثبت آدرس در صفحات وب

شاید بتوان یکی از بهترین و جامع ترین روش ها جهت ثبت آدرس در صفحات وب را استفاده از گوگل مپ دانست که معمولاً ثبت لوکیشن در این نرم افزار به صورت رایگان انجام می شود. امروزه گوگل ابزارها و سرویس های بسیار مختلفی را به طور کاملا رایگان در اختیار افراد قرار داده است تا با آن بتوانند کسب و کارهای خودشان را تبلیغ کنند. این سرویس ها می توانند کمک زیادی به بهبود فعالیت افراد داشته باشند که یکی از آن ها نیز گوگل مپ است. به بیان دیگر شاید بتوان گوگل مپ را جایگزینی کارآمد و قابل استفاده در مکان های مختلف به جای گوگل بیزینس دانست، چون ما به علت تحریم ها قادر نیستیم از نرم افزار گوگل بیزینس استفاده کنیم.

نحوه ثبت کردن مکان در گوگل مپ

در بالا توضیح دادیم یکی از بهترین راه ها جهت ثبت کردن آدرس در صفحات وب استفاده از گوگل مپ است که جهت ثبت کردن آدرس برای کسب و کارهای مختلف در همه دنیا کاربرد دارد و شما می توانید به راحتی با استفاده کردن از آن آدرس خودتان را ثبت کرده و به راحتی نیز به آن دسترسی کامل داشته باشید. علاوه بر این در گوگل مپ اطلاعات مفیدی در خصوص کسب و کارها ثبت شده است. بهترین روش جهت ثبت کردن اطلاعات کسب و کار مربوط با آن در استفاده کردن از سرویس گوگل بیزینس است که گوگل مپ جایگزین آن شده است.

وقتی شما اطلاعات تان را در گوگل مپ ثبت کنید، هنگام سرچ کردن برخی از کلمات کلیدی حتماً کسب و کار شما به کاربرانی که در نزدیکی شما هستند، نمایش داده می شود. مراحل ثبت کردن آدرس به وسیله گوگل مپ نیز به شرح زیر است: در گام اول می توانید زبان انتخابی خودتان را تغییر داده و یا حتی اگر قادر هستید به زبان انگلیسی نیز اطلاعات خودتان را ثبت کنید. پس از انتخاب زبان، نام محل مورد نظر خودتان را نیز وارد می کنید و سپس اطلاعات دیگری مانند نام خیابان، شهر، مکان دقیق کسب و کارتان و… را نیز انتخاب می کنید.

یک منوی کشویی در این صفحه وجود دارد که با باز کردن آن انتخاب آخرین گزینه یعنی افزودن مکان به گوگل مپ کار خودتان را ادامه می دهید. این گزینه جهت اضافه کردن برخی از محل هایی است که پیش تر در نقشه ثبت نشده اند.

در مرحله بعدی صفحه دیگری برای شما باز می‌ شود که در این محل می توانید نام دقیق مکان مورد نظرتان را وارد کنید. با کلیک کردن صفحه دیگری باز می شود که در این صفحه نیز نوع فعالیت و کسب و کارتان را معرفی می کنید و آدرس را نیز در همین مکان وارد خواهید کرد. البته سعی کنید با دقت بالا این کار را انجام دهید که مجبور به ویرایش آن نباشید و بعداً به مشکل مواجه نشوید. پس از آن که آدرس را ثبت کردید اطلاعات شما تکمیل شده است و می توانید آن ها را تایید کنید.

جمع بندی

موضوع مقاله ما بهترین روش ها برای ثبت آدرس در صفحات وب بود که به بررسی آن پرداخته و یکی از بهترین روش ها یعنی گوگل مپ را برای شما معرفی کردیم. نکاتی را نیز جهت نحوه ثبت آدرس در گوگل مپ عنوان کردیم. اگر این متن را پسنده اید، می توانید جهت آگاهی از نحوه انجام این کار و به دست آوردن اطلاعات دقیق تر به سایت دی جی ویزیت مراجعه کنید. دی جی ویزیت اطلاعات جامع تری را در اختیارتان قرار می دهد و شما را با بهترین روش ها برای ثبت آدرس در صفحات وب آشنا خواهد کرد.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *