کارت ویزیت الکترونیکی دیجی ویزیت

کارت ویزیت الکترونیکی

از دیرباز تبلیغات از اصلی ترین راهکار ها برای فروش کالاها بوده است. جارچیان را به عنوان اولین مبلغان می شناسند. هر چند از این افراد در آغاز برای بازنشر احکام حکومتی بین جامعه استفاده می شد. اما بعدها برای فروش کالاها و انجام خدمات نیز از جارزدن استفاده گردید. با اختراع چاپ به مرور زمان امر تبلیغات نیز چار تغییر و دگرگونی گردید. این مسئله بهانه ای گردید تا در مورد کارت ویزیت الکترونیکی و دیگر کارت ویزت ها توضیحاتی خدمت شما عزیزان ارائه نمائیم.

 

مطالب مرتبط: تبلیغات موثر در فروش ،چگونه تبلیغات موثر برای جذب مشتری داشته باشیم ، تبلیغات موثر در فضای مجازی

 

 

تبلیغات چیست و انواع آن کدام است؟

به هرگونه اطلاع رسانی که مشخصات و ویژگی های یک کالا و یا خدمات در ازای دریافت مبلغی تبلیغات می گویند. در حال حاضر اگر بخواهیم تقسیم بندی در مورد انواع تبلیغ بکار ببریم می توانیم به موارد زیر اشاره نمائیم:

  • تبلیغات میدانی
  • تبلیغات کاغذی
  • مدل تبلیغات از طریق مطبوعات
  • تبلیغات از طریق رسانه
  • تبلیغات دیجیتال و اینترنتی

هر کدام از این نوع تبلیغات نیز ویژگی ها و انواع گوناگونی دارند.

کارت ویزیت

یکی از انواع تبلیغات که در دو نوع کاغذی و کارت ویزیت الکترونیکی از آن استفاده می گردد کارت ویزیت می باشد که در ادامه توضیحاتی در مورد آن خواهیم داد.

کارت ویزیت چیست؟

یکی از ابزارهایی که از آن برای معرفی کالا و یا خدمات به دیگران استفاده می شود کارت ویزیت می باشد. کارت ویزیت به عنوان کوچک ترین بنر تبلیغی برای ارتباط با دیگران شناخته می شود. امروزه طراحان تبلیغاتی با استفاده از کارت های ویزیت با طراحی، رنگ و نوشتار ویژه سعی بر برقرار کردن بهترین روش ارتباط با دیگران دارند.

 

کارت ویزیت کاغذی

 

انواع کارت ویزیت

در دهه های گذشته کارت ویزیت به صورت کاغذی و در کیفیت های مختلفی تولید می شده و امروزه این روند نیز ادامه دارد. اما با توجه به پیشرفت دیجیتال در بازار امروزه کارت های ویزیت به دو صورت کاغذی و دیجیتال تولید می شوند. در ادامه در مورد هر کدام از انواع کارت های ویزیت توضیحاتی خواهیم داد.

کارت ویزیت کاغذی

کارت های ویزیت کاغذی (معمولی) به این نام معروف شده اند. اما امروزه ساخت آنها با کیفیت ها و جنس های مختلفی می باشد که برخی از انواع این کارت های ویزیت عبارتند از:

کاغذی

اولین و قدیمی ترین نوع کارت ویزیت از جنس کاغذ بوده است. بیش از نود درصد کارت های ویزیت امروزه نیز از جنس کاغذ می باشند. البته کارت ویزیتهای کاغذی خود جنس های مختلفی دارند که برخی از آنها عبارتند از:

  • کارت گلاسه
  • مدل کرافت
  • کارت با روکش سلفون
  • کارت لمینت

و دیگر انواع آن که به عنوان کارت ویزیت کاغذی شناخته می شوند.

کارت ویزیت پی وی سی(PVC)

این نوع کارت های ویزیت از جنس پلاستیک می باشد که در ضخامت های مختلف تولید و قابل شستشو نیز می باشد.

کارت فابریانو

این نوع کارت از جنس کاغذ فابریانو بوده و شباهت زیادی به کارت های ویزیتی از جنس کتان دارد. این کارت ها از با کیفیت ترین و مستحکم ترین نوع کارت های ویزیت محسوب می شوند.

کارت ویزیت چندلایه

همانگونه که از نام آن نیز پیداست این نوع کارت ها سه لایه بوده که در رویه اول و آخر عنوان اصلی داشته و از جنس کاغذ مقوای گلاسه و رنگی می باشد. در لایه وسط نیز توضیحات لازمه قید می گردد. این نوع کارت ها تا پنج لایه نیز چاپ می شوند.

کارت ویزیت الکترونیکی

در سال های اخیر و با پیشرفت تکنولوژی کارت های ویزیتی الکترونیکی نیز وارد بازار گردیده اند.

 

 

کارت ویزیت الکترونیکی چیست؟

به تبلیغاتی که از طریق پیامک یا کد دستوری به مخاطب ارسال می گردد کارت ویزیت الکترونیکی می گویند. امروزه مؤسساتی وجود دارند که کار انتشار اینگونه کارت های دیجیتالی را برای تلفن های همراه انجام می دهند. اگر بخواهید از این نوع کارت های ویزیت (دیجیتال) استفاده کنید بایستی به مؤسساتی که ارائه دهنده اینگونه خدمات هستند مراجعه نموده و درخواست خود را ثبت نمائید. کارت ویزیت الکترونیکی به دو صورت CRM و USSD می باشد. در نوع اول(CRM) کارت ویزیت به صورت پیامک برای سایرین ارسال می گردد.

در نوع دوم(USSD) کارت ویزیت با کد دستوری خاص مانند(*#*)فعال و قابل روئیت می باشد.

سخن آخر

روش های متعددی برای تبلیغات از طریق کارت ویزیت وجود دارد و برخی مؤسساتی که در این زمینه فعالیت دارند از ابتکارات ویژه و خلاقانه نیز استفاده می کنند‌. همین امر موجب جذب مخاطب بیشتر می گردد. سایت دی جی ویزیت از جمله مؤسساتی است که با داشتن کارشناسان مجرب در این زمینه می تواند کمک مؤثر و قابل قبولی در جهت جذب مخاطب داشته باشد. افتخار ما در سایت دی جی ویزیت ارایه بهترین ها برای شما می باشد. چرا که شما لایق بهترین ها هستید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *