تبلیغات موثر در فروش

تبلیغات موثر برای جذب مشتری

آیا با تبلیغات موثر برای جذب مشتری آشنا هستید؟ آیا می دانید چگونه و از چه روش هایی برای جذب مشتری می تواند تبلیغات کنید؟ شما چه شیوه ای را در این خصوص به کار می گیرید؟ در واقع جهت تبلیغات موثر برای جذب مشتری شما با ابزاریابی محتوایی می توانید با مخاطب خودتان ارتباط متنی خوبی برقرار کنید و این کار موجب جلب اعتماد مشتری خواهد شد. تبلیغات راه های مختلفی دارد که از آن می توان جهت جذب مشتری استفاده کرد. ما در این قسمت به بررسی تبلیغات موثر برای جذب مشتری خواهیم پرداخت.

 

مطالب مرتبط:

تبلیغات موثر در کسب و کار

کارت ویزیت اینترنتی

برنامه کارت ویزیت ساز

 

 

چند روش جهت تبلیغات موثر برای جذب مشتری

برای تبلیغات موثر برای جذب مشتری راه ها و روش های مختلفی وجود دارد که چند نمونه از مهم ترین آن ها را برای شما عنوان می‌ کنیم.

  1. تبلیغات موثر برای جذب مشتری با پیشنهادهای ویژه و کدهای تخفیفی

برای مشتریان جدید خودتان پیشنهادات ویژه و کدهای تخفیف را در نظر بگیرید و به این ترتیب از سه مزیت مهم زیر بهره مند شده و کسب و کار خودتان را به مشتریان جدید و افراد دیگر معرفی می کنید. به این ترتیب کیفیت و ویژگی های خاص محصولات خودتان را به مشتریان جدید معرفی کرده و افراد بیش تری را به خرید محصول خودتان ترغیب کرده‌ اید. در واقع کدهای تخفیف و پیشنهادات ویژه موجب می شوند که افراد مختلف این احساس را داشته باشند که از این فرصتی ویژه استفاده کافی را ببرند. با این روش شما در واقع توانستید احساسات مشتری خودتان را تحریک و فرد را ترغیب به خرید محصولات خودتان تشویق کنید ‌

  1. جذب مشتری به وسیله مشتریان سابق و قدیمی

از تاثیری که خریداران و مشتریان قدیمی می توانند بر روی جذب مشتری و فروش بیش تر شما داشته باشند، غافل نشوید. مثلاً برخی از افراد پس از آن که مدتی از شما خرید کردند، به اصطلاح جذب مشتریان دائم و ثابت شما محسوب می شوند. در واقع این افراد علاوه بر آن که خودشان مشتری شما هستند، می توانند افراد جدیدی را نیز به شما معرفی کرده و موجب سودآوری در کسب و کارتان شوند. به هر حال این افراد نیز در طول فعالیت های روزانه خودشان در گروه‌ های مختلف تلگرامی، مهمانی های خانوادگی و برخی از شبکه های مجازی مانند توییتر و اینستاگرام با افراد مختلف در ارتباط هستند و می توانند کسب و کار شما را به آن ها معرفی کنند.

  1. ثبت موقعیت مکانی فروشگاه در نقشه های آنلاین

فرض کنید که شما به یک شهر دیگر سفر کرده اید و بعد از طی مسافت طولانی گرسنه شده اید. اولین کاری که در این باره انجام می دهید چیست؟ پیش تر در این گونه مواقع افراد از رهگذران می پرسیدند تا آن ها را به مقصد برسانند، اما در حال حاضر با وجود گوشی های اندروید و پیشرفته در واقع نقشه های آنلاین همواره در کنار شما هستند و شما می توانید هر نوع رستورانی را در محیط شهری جستجو کنید. به همین خاطر است که ثبت کردن موقعیت فروشگاه خودتان در داخل نقشه های آنلاین مانند گوگل مپ می تواند به جذب بیش تر و بهتر مشتریان کمک کند. از طرف دیگر بیش تر افراد همواره سعی می کنند از فروشگاه هایی خرید کنند که محل به محل زندگی آن ها نزدیک تر باشد، پس فراموش نکنید که مشتریان محلی یکی از بهترین روش های تبلیغات برای جذب مشتری و فروش بیش تر هستند.

  1. آسان کردن خرید برای مشتری

یکی از مهم ترین و در واقع اصلی ترین مواردی که جهت حفظ و جذب مشتریان در فضاهای مختلف مجازی بسیار مهم است، آسان کردن خرید برای مشتری می باشد. برای این که به مفهوم این مطلب برسید باید بتوانید به سوالات زیر پاسخ درست بدهید:

  • مشتریان و خریداران چگونه به سایت های شما می رسند؟
  • اولین صفحه ای که مشتری با آن برخورد خواهد کرد، چیست؟
  • پس از وارد شدن به سایت مشتری چه اقدامی انجام می دهد؟
  • پیش از آن که مشتری وارد فرآیند خرید شود با چه محتوایی برخورد می کند؟

در واقع با پاسخ دادن به این سوالات می توانید زمینه فروش اینترنتی و آسان کردن خرید برای مشتری را رقم بزنید، یعنی شما سایت و وب سایت خودتان را باید به گونه ای طراحی کرده باشید که در نگاه اول بتواند نظر مشتریان را به خود جلب کرده و فروش محصولات شما را تضمین کند.

 

کلام آخر

جهت آگاهی بیش تر از تبلیغات موثر برای جذب مشتری سایت دیجی ویزیت می تواند کمک زیادی به شما بکند و شما با مراجعه به این سایت اطلاعات لازم را به دست بیاورید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *